Ogólnopolska kampania edukacyjna “Cukrzyca. Szanse I wyzwania”


Rozpoczęła się kampania edukacyjna wydawnictwa The Point – “Cukrzyca. Szanse I Wyzwania”, skierowana do Diabetyków. Celem kampanii jest przybliżenie pacjentom szans, jakie pojawiają się przed współczesną diabetologią, ale również zaprezentowanie społeczeństwu problemów, z jakimi borykają się na co dzień chorzy na cukrzycę. Głównym Partnerem Merytorycznym projektu zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne.

Towarzystwo Pomocy Dzieciom i Młodzieży z Cukrzycą  MOJACUKRZYCA.PL objęło patronatem medialnym to wydawnictwo.

W Polsce około 3. milionów osób boryka się z cukrzycą. O chorobie, życiu Diabetyków oraz możliwościach terapeutycznych opowiedział prof. dr hab. n. med. Maciej Małecki – Prezes Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego.

Czy cukrzyca jest chorobą, na którą można spojrzeć perspektywicznie? Jakie znaczenie dla pacjenta ma indywidualizacja leczenia? Na te pytania odpowiedziała prof. dr hab. Dorota Zozulińska-Ziółkiewicz – Kierownik Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych i Diabetologii UM im. Karola Marcinkowskiego

W publikacji również wywiad z podopiecznym Towarzystwa, kolarzem Przemkiem Kotulskim oraz artykuł Mariusza Masiarka, przewodniczącego Towarzystwa na temat emocji diabetyka towarzyszących  codzienność w życiu z chorobą.

Publikację można pobrać klikając w ten link – Cukrzyca. Szanse I Wyzwania